and mama said too : All the best darling......
abah said : darling,elakkan fitnah mata,hati,mulut semua tu.jg maruah diri.abah syg kaklong sgt.jadilah diri sendiri yg indah di mata Allah.
ape yang anda bace di atas ini sume nye di copy paste,sikit pn tidak di edit,tq :)
setelah semuanya jadi,so now i've learnt :) chill.utk makhluk2 Allah di luar sane yg cube meranapkan pegangan ku,merapuhkan maruah ku d mata masyarakat..silakan :) anda bakal menerima bonus besar dari sang pencipta.
aku xheran oke :)
I have to live with myself, and hope so I want to be fit for myself to know. I want to be able, as days go by, always to look myself straight in the eye. you never know me the real side!
I don't want to stand with the setting sun, and hate myself for things I have done. I don't want to keep on a closet shelf a lot of secrets about myself, and fool myself, as I come and go, into thinking dat nobody else will know the kind of a woman I really am!
haha :D
its me oke,dont push me like you know whole thing about me.LOL.
I don't want to dress up myself in shame.SUKE HATI aku lah nak pakai ape pon,as long aku cover sume aurat aku.korang jgn jg tepi seluar aku buley tak?!xde pulak korang sibuk menegur minah jalanan luar sane yg pakai sempit semput tuh?xde pulak nak gi menegur makcik2 yg pakai shawl terjojol jambul mcm Jo Jambul tuh?hey hey,please go away from my life stuff oke!dammit.
and plg penting,me want to go out with my head erect and to deserve all men's respect lahh.grrr.
But here in the struggle for fame and pelf I want to be able to like myself guys!eva don't want to look at myself and know dat I'm bluster and bluff, an empty show. *sigh*
I can never eva hide myself from me :( i know it already and I see what others may never see. I know what others may never know, I never can fool myself, and so, Whatever happens, I want to be Self-respecting and conscience free.
sebesar mane pon usaha u all utk menjatuhkn aku,aku ada Dia yg maha melindungi.
sebesar mane pon struggle u all utk melihat aku kecundang,aku ade mama abah yg menjaga aku penuh benteng kasih syg.
so..please,realize la byk yg berhak ke atas diri ini :)
back off loser.
chill :)
end.

0 comment's love:
Post a Comment