Masyallah comel gilaaa budak ni! Slang penang baik punya! Dahlah ada bibir sexy! I stumbled around for more of her video’s then cari-cari gak lah siapa parent dia. Confirm mix mat saleh. Then orang sibuk comment tu anak si famous Ismail Lepat. Siapa Ismail Lepat? Google dia, baru perasan dia pernah masuk headline surat khabar 13 tahun dulu pasal dia nak hak penjagaan anak dia, Sunni Sazali, tapi dah kena bawa lari dengan wife British dia.
What happen to him now? Ismail Lepat sudah berkahwin dengan wanita German, menetep dekat sana and dapat anak si comel tu bernama Siti Aminah. I scroll down for more of his video and I was very impressed with his artwork. He’s sooo awesome talented! And he even starting to teach Aminah to paint. You go girl!
Apart from this, he’s still fight for his child custody until now. Check out keluhan hatinya nak tuntut hak dia sebagai rakyat Malaysia. I pray that someday Allah akan makbulkan permintaanya. Insyallah.! :)
off



0 comment's love:
Post a Comment